Prokuplje na dlanu

Људи

ВОДА НАЈВЕЋИ НЕПРИЈАТЕЉ МОБИЛНИХ ТЕЛЕФОНА


Објављено: 09.08.2017 u 23:57 | Аутор: Biljana Roganović 1 коменатар(a) ВОДА НАЈВЕЋИ НЕПРИЈАТЕЉ МОБИЛНИХ ТЕЛЕФОНА
Од вод енајчешће страда лети, фото: Прокупље на длану

Најмање три мобилна телефона дневно у Прокупљу страдају од воде. Бранислав Петровић који држи сервис мобилних телефона „ Топ мобил“ каже да је вода рак рана за њих, посебно лети.


- Свакодневно долазе најмање три грађана Прокупља којима је вода оштетила телефон. Обично, ако власници одмах реагују, можемо да их спасимо, али ако га донесу после пар дана, од њега енма ништа, јер плоча од воде брзо оксидира- каже наш саговорник.


Он додаје да има логике то што понеко након што случајно мобилни телефон падне у воду, исти стави у пиринач, али како саветује, боље је да се одмах донесе у најближи сервис.


- Пиринач може да помогне, али ако је вода оштетила плочу телефона, онда не може. У овом другом случају само треба извадити батерију и телефон однети у сервис- додаје наш саговорник.


Како су те мале справице постале свакодневни привесци свима, посла је преко главе. Кварови се дешавају, али чешће људи доносе телефоне и за наизглед ситне интервенције, као што су чување података, преместање истих са интерне меморије на сд меморију.


- Занимљиво је и да се старији суграђани и даље радије одлучују за обичне мобилне телефоне, за које на срећу још увек има делова. Ипак ако је квар већи, те поправке су неисплативе- додаје наш саговорник.


Његова радња је преко пута Основне школе „9. октобар“ недалеко до Млекарице , али буквално читав град долази ту како би решили проблеме са телефонима. Многи мисле да, како је одличан са спасавањем често вредних модерних љубимаца, може да чини чуда па очекују и немогуће.


- Искрен сам када неком кажем да неки квар не вреди поправљати. Ипак није ми тешко и то је изазов за мене да останем и сатима покушавам да решим проблем- признаје нам Бранислав.


Иако је специјализован за мобилне телефоне, за ово време док ради сусретао се са различитим захтевима, питањима и молбама....


О томе други дан, јер је Бранислав све најнеобичније записао и поделио са нама.... Будите стрпљиви, чућете и ви шта све људи питају, за шта улазе у радњу .....



Коментари

10.08.2017 u 09:41 Sale рече:

Jedini majstor u nasem gradu koji tel popravlja na licu mestra, kod gospodina u Mobiland kad odnese covek tel zaboravi na njega dok ga ne pregledaju svi majstori u Nisu..

14 2 Одговори на коментар

Ваш коментар

Пошаљи

Коментари објављени на сајту prokupljenadlanu.rs не одражавају став власника и уредништва, као ни корисника сајта. Ставови објављени у текстовима појединих аутора такође нису нужно ни ставови редакције, тако да не сносимо одговорност за штету насталу другом кориснику или трећој особи због кршења ових Услова и правила коментарисања.

Строго су забрањени: говор мржње, увреде на националној, расној или полној основи и псовке, директне претње другим корисницима, ауторима новинарског текста и/или члановима редакције, постављање садржаја и линкова порнографског, политички екстремног, увредљивог садржаја, оглашавање и постављање линкова чија сврха није давање додатаних информација везаних за текст.

Строго је забрањено и лажно представљање, тј. остављање лажних података у пољима за слање коментара. Коментари који су написани великим словима неће бити одобрени.

Редакција сајта задржава право да не одобри коментаре који не поштују горе наведене услове.

Пријавите комунални проблем
ЈКП "Hammeum" Прокупље
у служби грађана

Прокупље на длану је место за све Прокупчане


Prodajni šop u Prokuplju ,

ul. Ratka Pavlovića 25,

062 254 073 i 027 210 033




Анкета

Да ли се претерује са славским спремањем?


Контакт

E-mail

info@prokupljenadlanu.rs

Уредник

+381 (0)60 07 11 209
biljana.roganovic@prokupljenadlanu.rs

Менаџер

+381 (0)65 84 22 792
menadzer@prokupljenadlanu.rs

Пошаљи