Prokuplje na dlanu

Друштво

Куповина кућних уређаја преко интернета: на шта обратити пажњу

  • Cutura
  • Festina
  • Bellavita
  • Vip


Објављено: 09.11.2022 u 18:44 | Аутор: 0 коментар(a) Куповина кућних уређаја преко интернета: на шта обратити пажњу

Куповина кућних уређаја онлајн је све популарнија међу корисницима, Једноставна, лака, а уз то и удобна јер је обављате из фотеље. Међутим, оваква врста куповине има своје предности, али и своје недостатке.

Иако би многи помислили да нема неке посебне разлике између куповине кућних апарата и беле технике у физичкој продавници и преко интернета, разлика постоји. Чак и са аспекта закона.

Сазнајте која је разлика и на шта треба да обратите пажњу када купујете техничке уређаје преко интернета - прочитајте наставак текста!

#1 Пажљиво прочитајте спецификацију производа који желите да купите

При куповини кућних уређаја један од основних фактора које морате узети у обзир јесте квалитет материјала од којих су производи израђени. С обзиром да преко интернета немате могућност да физички прегледате и “опипате” уређај, преостаје вам само да прегледате фотографије и веома пажљиво прочитате информације из листа карактеристика жељеног модела.

Многи кухињски апарати се данас производе од нерђајућег челика, баш као и Liebherr комбиновани фрижидери, односно поједини модели овог бренда. То је јак, сјајан, естетски привлачан, али и веома издржљив материјал.

Са друге стране, постоје и уређаји израђени од пластичних материјала, па ако не можете на основу фотографија да видите да ли је у питању пластика или челик, а нема података о материјалу у спецификацијама, онда погледајте цену. Она углавном говори о квалитету производа који желите да купите.

Наравно, на цену производа не утиче само материјал, већ и нова технологија која је уграђена у уређај. Зато обавезно прочитајте које функције има модел који вам се допада како бисте знали да ли је то добра куповина за вас.


#2 Дужина гарантног рока на производ се не разликује, али рекламација да

Гаранцију на производ даје произвођач уређаја и она представља временски период у коме се гарантује да ће уређај нормално радити. Оно што је битно напоменути је да начин куповине, било да је у питању онлајн куповина или куповина у физичкој продавници, не мења дужину гарантног рока.

Међутим, оно што је такође битно је да уколико желите да вратите производ који сте купили, то нећете моћи да учините уколико има физичких оштећења која су последица вашег нестручног руковања. Ипак, ако постоји недостатак након што сте распаковали уређај, имате рок од осам дана да се писмено обратите трговцу од ког сте купили робу. А уколико је у питању скривени недостатак, имаћете рок од два месеца након обављене куповине да се обратите продавцу.

Производ без недостатака се не може рекламирати ако сте уређај купили у радњи и замена истог представља само добру вољу трговца да вам изађе у сусрет. Са друге стране, рекламација на производ без недостатака могућа је само у случају да је он купљен на даљину (путем интернета) или ван продајних просторија. Тада можете раскинути купопродајни уговор, али само у року од 15 дана од дана куповине.

#3 Прочитајте рецензије пре него што обавите било какву куповину

Постоји стотине онлајн рецензија купаца за сваки уређај који желите да купите. Обавезно прочитајте позитивне, али и негативне коментаре како бисте стекли праву представу о томе шта други купци мисле о производу. И не само о производу. Људи коментаришу целокупну услугу која им је пружена, од самог уређаја преко начина доставе, па све до комплетне комуникације на релацији купац-продавац.


Штавише, пишу се и рецензије за део производног програма неке компаније. Па се тако може десити да похвале Liebherr замрзивач, односно цео програм за расхлађивање овог реномираног произвођача, али и да напишу негативну рецензију за неке компаније које тек излазе на тржиште и на чијим уређајима се често дешавају једни те исти кварови.

Такође, након обављене куповине и ви можете оставити коментаре и о искуству куповине код продавца код ког сте пазарили робу. На тај начин можете помоћи будућим купцима и дати препоруку за куповину, уколико је све протекло у најбољем реду.

#4 Проверите детаље о испоруци и евентуалне трошкове

Када гледате да купите неки од уређаја путем интернета, требало би да проверите трошкове испоруке и опције превоза које су доступне. Неки продавци ће вам за онлајн продају понудити бесплатну доставу фрижидера, шпорета или веш машине на територији целе земље. То може донети приличну уштеду када је у питању новац, али и када је у питању организација и време које би вам било потребно да производ превезете од тачке А до тачке Б.

Како би заштитили своје пословање, продавци већином нуде бесплатан превоз само када рачун за куповину пређе одређену вредност, на пример 20 000 динара. У другим случајевима се може догодити да се у градском језгру услуге доставе робе не наплаћују, и да се трошкови испоруке, односно транспорта, наплаћују по зонама или пређеним километрима.

#5 Искористите снижену цену производа за онлајн куповину

Велики број продаваца, не само када је бела техника у питању, даје својим купцима попуст ако робу купе преко интернета. Један од разлога за овакво поступање великих продаваца су знатно смањени трошкови у односу на трошкове које би имали ако робу купујете у њиховим малопродајним објектима.


Пре свега, уређај ће вам стићи директно из магацина. Дакле, продавац неће имати потребе да апарат довезе у продавницу, па опет из продавнице до вашег дома. Друго, сва папирологија се завршава електронски и на крају, неће им бити потребан продавац на лицу места. Све озбиљне фирме сада на својим веб сајтовима имају виртуелне асистенте који вас воде кроз њихову понуду у веб шопу.

Куповина кућних апарата преко интернета је одличан начин да уштедите време и новац, али и да добијете најбољу могућу цену за производ који желите да купите. Међутим, јако је важно да практикујете добре навике када је у питању интернет куповина. Зато се надамо да ће вам ови наши савети помоћи да из удобности ваше фотеље остварите добро корисничко искуство и обавите успешну куповину




Коментари

Нема коментара. Будите Ви први који ће оставити коментар.


Ваш коментар

Пошаљи

Коментари објављени на сајту prokupljenadlanu.rs не одражавају став власника и уредништва, као ни корисника сајта. Ставови објављени у текстовима појединих аутора такође нису нужно ни ставови редакције, тако да не сносимо одговорност за штету насталу другом кориснику или трећој особи због кршења ових Услова и правила коментарисања.

Строго су забрањени: говор мржње, увреде на националној, расној или полној основи и псовке, директне претње другим корисницима, ауторима новинарског текста и/или члановима редакције, постављање садржаја и линкова порнографског, политички екстремног, увредљивог садржаја, оглашавање и постављање линкова чија сврха није давање додатаних информација везаних за текст.

Строго је забрањено и лажно представљање, тј. остављање лажних података у пољима за слање коментара. Коментари који су написани великим словима неће бити одобрени.

Редакција сајта задржава право да не одобри коментаре који не поштују горе наведене услове.

Пријавите комунални проблем
ЈКП "Hammeum" Прокупље
у служби грађана


Анкета

Да ли возите бицикл?


Контакт

+381 69 75 53 12

urednistvo@prokupljenadlanu.rs

Пошаљи