Glavna i najprometnija raskrsnica koja je u samom centru grada rešiće se kada se završi projekat saobraćajne horiznontalne i vertikalne signalizacije, koji je u pripremi. Tada će se prema tom projektu iznaći najbolje rešenje, potvrdio nam je predsednik Saveta za bezbednost i zamenik predsednika Opštine Prokuplje, Miroljub Paunović. On dodaje da je u toku priprema za izradu elaborata i da će se prema njemu dalje postupati, kada on bude gotov. Time će se rešiti problem koji nastaje u saobraćaju u ovom delu grada.
Da li će se popraviti semafor, ili iznaći neko drugo rešenje, za sada se ne zna, ali se očekuje konačno rešenje.
Nezvanično smo saznali da se poslednjih mesec dana užurbano i u kontinuitetu radi po tom pitanju, a mi smo rešili da istražimo nakon Vaših komentara posle saobraćajne nezgode u kojoj je povređen radnik „Čistoće“ koji je bio pešak.
Kako je dosta Vas pitalo zašto se ne uključi semafor, obišli smo nadležne i stručnjake za saobraćaj i evo šta nam je sve rečeno.
Semafor ne radi sigurno poslednjih desetak godina, a postavljen je pre oko trideset godina. Kako po zakonu Prokuplje mora da ima dva semafora, angažovano je stručno preduzeće koje je procenilo stanje semafora i zaključak je da su instalacije skroz propale i da bi morale da se menjaju. Taj posao bi po gruboj proceni koštao oko 3 miliona dinara, čak i više, jer same instalacije su dva miliona dinara. Pošto bi morao da se ruši asfalt i ponovo sve vraća u prvobitno stanje, troškovi bi sigurno bili najmanje tri miliona.
- Onaj semafor kod skretanja za Sokićev bulevar koji je dorađen pre pet godina tada je koštao 1,3 miliona dinara a reč je samo u uređaju koji je namešten. Osposobljavanje postojećeg kod opštinske zgrade sigurno bi bilo barem dva za uređaj, zbog instalacija koje su potpuno propale- kaže dobro upućen stručnjak.
On dodaje da je problem kod ovog semafora to što je reč o raskrsnici koja je asimetrična i što i dok je radio stvarao je veće gužve nego sada. Uz to, kada je zima, vozila koja dolaze iz pravca Garića ne mogu da stanu na crveno, jer je taj deo takav, da uvek izazove kolaps.
Možda je pravo rešenje kružni tok, koji je i ranije predlagan, ali će se precizno znati kako će se problem rešiti kada se završi projekat saobraćajne vertikalne i horizontalne signalizacije koji je u pripremi.
Do tada, stanje ostaje kakvo jeste, savetuje se oprezna vožnja i četvore oči, barem kada ste u ovom delu grada!
Коментари објављени на сајту prokupljenadlanu.rs не одражавају став власника и уредништва, као ни корисника сајта. Ставови објављени у текстовима појединих аутора такође нису нужно ни ставови редакције, тако да не сносимо одговорност за штету насталу другом кориснику или трећој особи због кршења ових Услова и правила коментарисања.
Строго су забрањени: говор мржње, увреде на националној, расној или полној основи и псовке, директне претње другим корисницима, ауторима новинарског текста и/или члановима редакције, постављање садржаја и линкова порнографског, политички екстремног, увредљивог садржаја, оглашавање и постављање линкова чија сврха није давање додатаних информација везаних за текст.
Строго је забрањено и лажно представљање, тј. остављање лажних података у пољима за слање коментара. Коментари који су написани великим словима неће бити одобрени.
Редакција сајта задржава право да не одобри коментаре који не поштују горе наведене услове.