У квизу који је организовао Историјски архив Топлице најбоља основна школа била је ОШ „Ратко Павловић Ћићко“, а у категорији средњих школа најбоље знање показала је екипа Технићке школе „15. мај“ . Квиз је организован у Дому културе у част обележавања сто година од ослобођења Прокупља у великом рату, а питања су била везана за Други пешадијски пук „Књаз Михаило“ који је у народу познат под именом „Гвоздени пук“.
Све средње и основне школе учествовале су у такмичењу и показале своје знање. Ипак, бонус питање, које није било прослеђено школама у припремним темама за квиз знала је само екипа Техничке школе.
- Битно је учествовати, а најбржи су и победили. Ипак бонус питање није било у припремној литератури- казао је представник Историјског архива Топлице Драган Лекић, који се захвалио школама и ученицима на сарадњи.
Он је објаснио да су након првог круга три од четири средње школе у Прокупљу, односно Техничка, Пољопривредна и Медицинска школа имале исти број бодова, па је одлучило бонус питање. Оно је гласило: „Које су борбе вођене на Солунском фронту 1916. године. На то питање одговор је знала само Техничка школа.
Коментари објављени на сајту prokupljenadlanu.rs не одражавају став власника и уредништва, као ни корисника сајта. Ставови објављени у текстовима појединих аутора такође нису нужно ни ставови редакције, тако да не сносимо одговорност за штету насталу другом кориснику или трећој особи због кршења ових Услова и правила коментарисања.
Строго су забрањени: говор мржње, увреде на националној, расној или полној основи и псовке, директне претње другим корисницима, ауторима новинарског текста и/или члановима редакције, постављање садржаја и линкова порнографског, политички екстремног, увредљивог садржаја, оглашавање и постављање линкова чија сврха није давање додатаних информација везаних за текст.
Строго је забрањено и лажно представљање, тј. остављање лажних података у пољима за слање коментара. Коментари који су написани великим словима неће бити одобрени.
Редакција сајта задржава право да не одобри коментаре који не поштују горе наведене услове.